Processed with VSCOcam with f2 preset

Jeg husker ikke om jeg har  nevnt dette tidligere, men i helgen var jeg i Trondheim. Da tenker vel dere akkurat som alle andre, Hvorfor i helvete har du vært i Trondheim? AHahah, godt spørsmål! Så jeg og jentene bestemte oss for å være litt spontane å dra et sted bare for å gjøre noe. Jeg har alltid hat lyst til å dra til Trondheim, og nå kan jeg faktisk si at jeg har hvert der. Ca. en uke før vi skulle dra bestillte vi billettene og plutselig satt vi på flyplassen i Sandfjord på fredag, på vei mot Trondheim. Ja, for turen var jo ikke lang. Vi dro rett etter skolen på fredagen, tok toget til Oslo så vidre til Sandefjord der vi så tok flyet til Trondheim. Der etter måtte vi ta buss inn til sentrum og så lete etter hotellet. Etter tre store starbucks frapper og en pizza var vel ikke akkurat dette den beste kombinasjonen, i og med at jeg blir lett bilsyk! Det gikk fint, helt til vi skulle lande og flyet gikk opp og ned, opp og ned. Var bare dødskvalm resten av kvelden.

Vi fikk gjort en del mens vi var der, og Trondheim er en utrolig koselig og fin by. Fikk til og med gjort litt shopping, min favoritt hobby! Må si de som jobber i butikkene der er tusen ganger hyggligere enn de i Oslo eller generelt her i Akershus. Jeg orker ike å fortelle alt, men jeg kan fortelle dere en klein ting jeg gjorde. Ahahha!! Egentlig var det ikke så kleint, men til poenet.. Jeg så vennina til bloggeren Annais. Jeg ewr super fan av Anna så derfor gikk jeg bort å snakket med evnnina hennes. Jeg vist jeg aldri kom til å få møte Anna mens jeg var der, så derfor bestemte jeg for å spørre vennina om hun kunen hilse fra meg, som var en super stor fan. Så hadde vi en sånn hyggelig samtale om at det var første gang jeg var i Trondheim osv. Hun var super hyggelig da og hun pinky swear på å hilse til Annais. HAHA!!!

Også må jeg nesten fortelle om flyturen hjem!! Vi skulle gå gjennom den bommen inn til flyet og da måtte man skanne billetten for å komme igjennom. Jeg skannet den hundre ganger, men porten ville ikke åpne seg. Plutselig lyste de grønt og dørene gikk opp, så jeg og den store baggen min gikk gjennom. Før jeg rakk og komme helt gjennom looket porten seg og baggen min satt fast i mellom porten så den fikk ikke luket seg. Ingen ting kleinere skjedde enn at den røde lampe begynte å blinke og hele utomaten begynte å ule. Yes, bra gjort Anette! Så kommer hun dama som passet på og tok billetten min for å se om det var noe feil med den, men hun tenkte ikke på at hele bagen min satt fast og det var det som ar problemet. Så jeg måtte bare rive løs baggen å gå inn på flyet jeg. Så tenkte jeg bare; Nå kan ingen ting gå mer galt i dag!! Der tok jeg vist feil. Når flyet kjørte ut for å fly, sier de på høytaleren at vi må kjøre tilbake fordi det er en feil med mottoren på flyet som mekanikeren vil se på før vi flyr! Må si jeg følte meg trygg på det flyet senere når vi dro med det samme flyet som det var en feil på!!! Jaja, nå er jeg hjemme og jeg lever!

Nå har jeg akkurat trent og koser meg med Starbucks som mamma kjøpte med hjem! Finn en fail med denne settningen… Starbucks etter trening! Lol.